بهنام خدا
قابل توجه پذیرفتهشدگان دکتری سال ۱۴۰۳ (روزانه و نوبتدوم) دانشگاه علم و صنعت ایران
ضمن عرض تبریک قبولی در مقطع دکتری این دانشگاه و با آرزوی موفقیت به اطلاع میرساند ثبتنام ورودیهای دکتری سال ۱۴۰۳ از روز شنبه ۱۴۰۳/۰۶/۰۳ لغایت سهشنبه ۱۴۰۳/۰۶/۱۳ به صورت غیر حضوری از طریق سیستم گلستان انجام میگیرد.
پذیرفتهشدگان ملزم هستند جهت تکمیل اطلاعات به سامانه گلستان به آدرس
https://golestan.iust.ac.ir/forms/authenticateuser/main.htm
مراجعه نمایند. برای ورود به سامانه گلستان، نام کاربری (شماره داوطلبی u۰۳۱) و رمز ورود (کدملی) میباشد.
مثال: شماره داوطلبی: ۱۳۴۵۶۷ --> نام کاربری: u۰۳۱۱۳۴۵۶۷
مدارک لازم جهت بارگذاری:
۱- مدرک کارشناسی مورد تأیید وزارت علوم یا وزارت بهداشت که در آن معدل دوره کارشناسی قید شده باشد. (چنانچه پذیرفتهشدگان در فرصت باقیمانده نتوانند گواهینامه موقت پایان تحصیلات دوره کارشناسی خود را دریافت کنند، ارسال گواهی معتبر صادر شده از دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی که شامل درج تاریخ فارغ التحصیلی و معدل کل باشد بلامانع است).
تبصره: پذیرفتهشدگانی که مدرک کارشناسی ناپیوسته دارند، باید مدرک کاردانی خود را هم بارگذاری کنند.
۲- مدرک کارشناسی ارشد مورد تأیید وزارت علوم یا وزارت بهداشت که در آن معدل دوره کارشناسی ارشد قید شده باشد (یا گواهی ابطال معافیت تحصیلی پایان تحصیلات با ذکر معدل فارغ التحصیلی). دانشجویان سال آخر گواهی معدل و تاریخ فارغالتحصیلی ارسال نمایند.
۳- شناسنامه از تمامی صفحات آن.
۴- کارت ملی (پشت و رو).
۵- عکس پرسنلی.
۶- حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارکنان.
۷- پذیرفتهشدگانی که فاقد کارت پایان خدمت و یا معافیت میباشند، ملزم هستند برای اخذ معافیت تحصیلی فورا (حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۱) از طریق سامانه سخا به آدرس https://sakha.epolice.ir درخواست معافیت تحصیلی داخلی ثبت نمایند.
۸- در مورد پذیرفتهشدگانی که در حین خدمت سربازی میباشند، پس از بارگذاری مدارک فوق در سامانه گلستان، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ به سامانه سخا به آدرس https://sakha.epolice.ir مراجعه نموده و درخواست معافیت تحصیلی داخلی ثبت نمایند.
نکته مهم: زمانی میتوان در سامانه سخا درخواست معافیت تحصیلی ثبت نمود که از مقطع قبلی فارغالتحصیل شده و دانشگاه مقطع قبلی نیز اتمام معافیت را در سامانه سخا ثبت کرده باشد.
۹- دانشجویان دارای کارت پایان خدمت و یا هر گونه کارت معافیت دائم (کفالت، پزشکی، موارد خاص و ...)، باید از طریق سامانه سخا به آدرس https://sakha.epolice.ir وارد منوی "وظیفه عمومی" و زیر منوی "درخواست برخط اصالت سنجی کارت" شده و درخواست اصالت سنجی کارت نمایند. پس از پرداخت هزینه ثبت درخواست، کد اصالت سنجی پیامک خواهد شد. سپس در منوی وظیفه عمومی گزینه "تایید اصالت کارت پایان خدمت" را انتخاب کرده و با وارد کردن کد ملی و کد اصالت سنجی، دکمه چاپ برگه اصالت سنجی کارت را زده و فایل نتیجه درخواست را در قالب PDF دریافت و با قید شماره دانشجویی یا شماره ملی به آدرس ایمیل pgaiust.ac.ir ارسال نمایند.
اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت درخواست برخط اصالت سنجی کارت:
اطلاعات سازمان متقاضی:
- نام سازمان متقاضی: دانشگاه علم و صنعت ایران
- شماره نامه: شماره دانشجویی یا کد ملی
- تاریخ نامه: تاریخ روز درخواست
- زدن تیک گزینه "استعلام تاریخ خدمت" برای دارندگان کارت پایان خدمت
آدرس سازمان متقاضی:
- استان و شهرستان و شهر: تهران
- بخش: مرکزی
- کد پستی سازمان: ۱۶۸۴۶۱۳۱۱۴
- آدرس سازمان: میدان رسالت- خیابان هنگام- خیابان دانشگاه علم و صنعت- دانشگاه علم و صنعت ایران
- پست الکترونیکی: pgaiust.ac.ir
- شماره تلفن سازمان: ۷۳۲۲۵۵۵۷
تبصره مهم بندهای ۷ و ۸ و ۹: در صورت عدم اقدام، عواقب آن به عهده دانشجو میباشد و از ثبتنام آنان در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳ جلوگیری به عمل خواهد آمد.
۱۰- پذیرفتهشدگان نوبتدوم (شبانه) وجه شهریه ثابت خود را در پذیرش غیر حضوری در سامانه گلستان پرداخت نمایند؛ در غیر اینصورت ثبتنام آنان انجام نخواهد گرفت.
تحویل مدارک:
الف- تاییدیه تحصیلی دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد (دانشجویانی که دانشگاههای مقاطع قبلی آنان زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری میباشد) از طریق استعلام کد صحت سامانه سجاد به آدرس https://portal.saorg.info/inquiry با وارد کردن کد صحت. چنانچه کد صحت در مدارک تحصیلی ثبت نشده باشد باید به دانشگاه محل تحصیل مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد خود مراجعه کنند.
تبصره ۱: دانشآموختگان دانشگاههای امام حسین (ع)، صنعتی مالک اشتر، افسری امام علی (ع) و شهید ستاری از تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۱۵ جهت دریافت نامه برای اخذ تاییدیه تحصیلی به تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراجعه نمایند.
تبصره ۲: دانشآموختگان دانشگاههای آزاد اسلامی پس از دریافت دانشنامه به سایت مربوط به استعلام تاییدیه تحصیلی به آدرس https://estelam.iau.ir جهت دریافت تاییدیه تحصیلی مراجعه نمایند.
ب- اصل مدرک گواهینامه موقت پایان تحصیلات یا دانشنامه مقطع قبلی (فقط دانشجویان روزانه).
ج- تصویر گواهینامه موقت پایان تحصیلات یا دانشنامه مقطع قبلی برابر اصل شده (فقط دانشجویان نوبتدوم).
د- تصویر گواهینامه موقت پایان تحصیلات یا دانشنامه مقطع کارشناسی برابر اصل شده (کلیه دانشجویان).
ه- دانشجویانی که دارای مدرک دانشنامه میباشند، تصویر ریز نمرات خود را برابر اصل کرده و آن را همراه با دانشنامه تحویل نمایند.
و- کلیه دانشجویان موظف میباشند تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۸/۳۰ مدارک فوق را به صورت حضوری به تحصیلات تکمیلی دانشگاه تحویل دهند، در غیر اینصورت از ثبتنام آنان در نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۳ جلوگیری بعمل خواهد آمد.
۱۱- انتخاب واحد درسی پذیرفتهشدگان از تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۴ لغایت ۱۴۰۳/۰۶/۲۷ از طریق سامانه گلستان https://golestan.iust.ac.ir/forms/authenticateuser/main.htm انجام میشود. برای اطلاع از واحدهای درسی مصوب گروه مربوطه به وبگاه دانشکده خود مراجعه نمایید.
۱۲- شروع کلاسها در نیمسال اول از روز شنبه ۱۴۰۳/۰۷/۰۱ میباشد.
تذکر مهم:
چنانچه هر زمان مشخص شود که دانشجو حقایقی را عمدا یا سهوا در زمان ثبتنام غیر حضوری (مانند داشتن مغایرت معدل، عدم فارغ التحصیلی در مقطع قبلی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۶/۳۱، غیبت نظام وظیفه، عدم ترخیص از خدمت سربازی و ...) کتمان نموده، در هر مرحله از زمان تحصیل که باشد، قبولی وی لغو خواهد شد و حق هرگونه اعتراضی از وی سلب می گردد.
تحصیلات تکمیلی دانشگاه |